Osnovna škola Slatine

vijesti
Posjet prometnog policajca
Željka Ninčević / datum: 15. 10. 2018. 08:47

Kako bi naši prvašići bili što sigurniji na putu od kuće do škole i natrag, u posjet im je stigao prometni policajac. Razgovarajući s djecom, saznao je koliko poznaju, razlikuju i razumiju pojmove: promet, prometnica, pješaci, vozači, vozila, pješak, pješački prijelaz, semafor. Objasnio je važnost poštivanja prometnih znakova i potaknuo djecu na odgovorno ponašanje u prometu.

Gost im je podijelio žute dječje kabanice s reflektirajućom trakom, što ih je jako obradovalo.

[OPŠIRNIJE]

Dani kruha - dani zahvalnosti za plodove zemlje
Željka Ninčević / datum: 12. 10. 2018. 15:12

Školska svečanost Dana kruha održala se danas u 10.00 h na školskom dvorištu. Učenici sa razrednicima i vjeroučiteljicom su urediti veliki stol sa plodovima zemlje užeg zavičaja, kruhom i krušnim proizvodima, različitim sjemenjem, te starim alatima koji su se koristili ili se još koriste u obradi zemlje i pripremi kruha.

Svečanostima Dana kruha, uz molitvu, blagoslov i simbolično blagovanje kruha zahvaljujemo Bogu na svim plodovima, radostima, uspjesima i darovima kojima smo tijekom godine bili podareni. Hvala svim učenicima, roditeljima i učiteljima koji su pomogli u pripremanju ovogodišnjeg krasnog stola!

Sretan Dan neovisnosti!
Željka Ninčević / datum: 8. 10. 2018. 09:49

8. listopada 1991. godine, Hrvatski sabor je jednoglasno donio Odluku o raskidu državnopravnih sveza Republike Hrvatske s ostalim republikama i pokrajinama SFRJ. Sabor je pritom utvrdio da Republika Hrvatska više ne smatra legitimnim i legalnim ni jedno tijelo dotadašnje SFRJ te da ne priznaje valjanim niti jedan pravni akt bilo kojeg tijela koje nastupa u ime bivše federacije, koja više kao takva ne postoji.

Pored proslave Dana neovisnosti, danas obilježavamo još dva iznimno važna događaja koji su obilježili našu bogatu nacionalnu povijest a zbili su se u Solinu. 08. listopada 976. godine u crkvi sv. Marije na Gospinu otoku sahranjena je kraljica Jelena, zaštitnica udovica i siromaha, a isti dan 1076. u krunidbenoj bazilici sv. Petra i Mojsija (Šupljoj crkvi), Dmitar Zvonimir je okrunjen za hrvatskog kralja.

Ekskurzija učenika 8. razreda
Željka Ninčević / datum: 6. 10. 2018. 08:36

Dugo očekivano putovanje je započelo rano ujutro 1.10.2018.  Autobus je bio pun učenika našeg razreda, ali i učenika iz škole u Kaštel Lukšiću i učenika iz Lećevice. Naše raznoliko društvo se uskoro povećelo jer su nam se pridružili i učenici iz škole u Segetu i iz Ljubitovice te smo se uputili u konačno odredište – predivnu Istru. Premda je putovanje dugo trajalo, nije nam bilo dosadno jer smo dosta zastajkivali, a i zabavljali smo se slušajući glazbu i upoznavajući se.

Prvo smo posjetili otok Krk gdje smo razgledavali ostatke Bašćanske ploče i zidina. Nakon toga smo napokon stigli u hotel Duga uvala, raspakirali smo se i pripremili za zabavu u discu. Sutradan nas je očekivalo razgledavanje prekrasne Pule u kojoj smo se divili poznatom amfiteatru i katedrali, Augustovom hramu i Slavoluku Sergejevaca, a najviše smo se veselili slobodnom vremenu u Puli koje smo iskoristili za druženje. U Puli smo i ručali, a nakon ručka smo išli autobusom u Fažane i poslije smo posjetili Nacionalni park Brijuni gdje nam je bilo prelijepo i divili smo se ljepotama prirode. Po povratku u hotel je slijedila još jedna zabava.

Trećeg dana smo posjetili Motovun, gradić poznat po filmskom festivalu i tartufima. U Motovunu smo pogledali srednjovjekovnu utvrdu i obišli grad. Posjetili smo i gradić Višnjan koji je poznat po Zvjezdarnici. Vratili smo se u hotel gdje smo se družili na bazenu i pripremali za još jednu disco večer.

Četvrti dan su obilježili gradovi Rovinj i Poreč. U Rovinju smo razgledali centar grada i crkvu sv. Eufemije, a do Poreča smo se vozili preko Limskog kanala. U Poreču smo ručali i razgledavali grad, posjetili smo poznatu Eufrazijevu baziliku, a slobodno vrijeme smo iskoristili za istraživanje grada. U hotel smo se vratili umorni, ali ne preumorni za još jednu večer zabave.

Zadnjeg dana smo posjetili najmanji grad na svijetu Hum i grad Opatiju. Prvo smo razgledavali Hum do kojeg vodi Aleja glagoljaša. U Opatiji smo razgledavali grad, a posebno me se dojmila skluptura djevojke s galebom u ruci. Ručali smo u Senju i nastavili vožnju prema kući. Prvo su se iskrcali učenici iz Segeta, a zatim i ostali i na kraju mi. Najbolje od cijele eksurzije su nova prijateljstva za koja se nadamo da će dugo trajati.                                                                           Tea Ljubica, 8. r.

Sretan Dan učitelja!
Željka Ninčević / datum: 5. 10. 2018. 09:44

Dragi učitelji!

Radite prekrasan i izazovan posao. Odgovornost je ogromna jer utječete na životne putove vaših učenika. Nitko nije rekao da je jednostavno, ali nemojte odustati u potrazi za boljim!

SRETAN VAM DAN UČITELJA!

Vježba evakuacije i spašavanja
Željka Ninčević / datum: 28. 9. 2018. 15:12

Danas smo se uspješno, brzo i efikasno evakuirali iz Škole kad je zazvonio požarni alarm. Srećom, radilo se samo o vježbi. Hvala članovima DVD-a Slatine na brzoj reakciji i odličnoj suradnji.

Dan otvorenih vrata DVD-a Slatine
Željka Ninčević / datum: 21. 9. 2018. 14:43

Danas smo imali priliku vidjeti svu moguću vatrogasnu tehniku i opremu koju nam je prezentirao naš već dobro poznati vatrogasac Duje.

Uslijedila je vježba spašavanja sa zvonika crkve koju su izveli djelatnici Javne vatrogasne postrojbe Grada Splita u suradnji s članovima DVD-a Slatine. Vješto poput najboljih planinara, vatrogasci su pokazali kako se spustiti sa velike visine uz pomoć konopa koji su im služili kao osiguranje.

I na kraju malo zabave za naše učenike: sudjelovali su u vatrogasnim igrama, a najbolji su zaslužili pehare. Dodijeljena nam je i Zahvalnica za poseban doprinos i potporu razvoju vatrogastva i sudjelovanje u promicanju zaštite od požara. Veliko hvala članovima DVD-a Slatine na poučnom i zabavnom danu.

Ruksak pun kulture
Željka Ninčević / datum: 20. 9. 2018. 15:16

Ruksak pun kulture je umjetničko-edukativni program vezan uz umjetnost i kulturu, a u vrtićima i školama provode ga stručnjaci različitih umjetničkih područja, od književnika do filmaša. Cilj projekta je poticanje i unaprjeđivanje intelektualnog, tjelesnog, estetskog, društvenog, moralnog i duhovnog razvoja učenika u skladu s njihovim sposobnostima i sklonostima, razvijanje njihove svijesti o očuvanju materijalne i duhovne povijesno-kulturne baštine Hrvatske i nacionalnog identiteta, te poticanje djece i mladih na razumijevanje i usvajanje umjetnosti i kulture posebno u dislociranim i prometno slabije povezanim područjima te otočnim školama Republike Hrvatske.

Umjetničko-edukativna plesna radionica za učenike razredne nastave u našoj školskoj dvorani je trajala tri sata, a vodila je profesionalna umjetnica. Zanimljivo i poučno!

Sretno prvaši!
Željka Ninčević / datum: 10. 9. 2018. 15:16

Školsko zvono pozdravilo je naše najmlađe učenike i njihove roditelje točno u 10 sati. Stariji učenici su im uljepšali prve školske trenutke zanimljivim programom, a potom su se upoznali s učiteljicom. Uz sitne poklone i slatkiše te početne napomene, prvi radni dan im je brzo završio.

Želimo vam puno uspjeha, znanja i prijatelja! Dobrodošli dragi prvaši!

BLAGDAN GOSPE OD PRIZIDNICA
Željka Ninčević / datum: 9. 9. 2018. 13:17

Danas smo tradicionalno proslavili blagdan Imena Marijinog u prekrasnom svetištu Gospe od Prizidnica. Jadrolinijin brod Valun je po starom dobrom običaju sirenom pozdravio Gospu i puk koji je došao hodočastiti.

Tako su naši zadrugari započeli novu školsku godinu: sudjelovanjem na misi i predstavljanjem proizvoda učeničke zadruge Prizidnica. Neka nam svima bude vesela i uspješna!

[OPŠIRNIJE]

Početak školske godine 2018./2019.
Željka Ninčević / datum: 4. 9. 2018. 12:49

Nova školska godina počinje

10. rujna 2018. - ponedjeljak u 8:00 h

Svečani prijam prvaša

10. rujna 2018. - ponedjeljak u 10:00 h

Želimo vam sretan i uspješan početak nove školske godine!