Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2023./2024.
Povodom ovog važnog mjeseca vrlo živo bilo je u učionici 4. razreda. Naime, u tom se razredu odigravala prava mala debata o tome kako argumentirano odgovoriti roditeljima kad nam zabranjuju izlaske vani, a živo je bilo i kad je tema bila - Kako zakonski urediti treba li ići u školu ili ne. U sedmom razredu raspravljalo se o temi - Navike, osjećaji i ovisnosti. Učenici su jako lijepo reagirali, a posebno ih je zainteresiralo i obradovalo raditi prema upitnicima iz priručnika "Socijalne vještine za tinejdžere". Budući da je ovo i mjesec darivanja, temu smo povezali s pomaganjem i darivanjem drugome. Razmišljali smo i pisali na koje sve načine može svatko od nas postati dio "grupe za pomoć". Učenici su se prisjetili situacija kad su nekome pomogli bilo vršnjacima u učenju, bilo roditeljima u kućanskim obvezama.
Zaključili smo koliko je vrlo važno dobro organizirati svoje slobodno vrijeme kako bismo imali što manje prigoda za razvijanje ovisničkog ponašanja. Naime, put prema agresivnosti i ovisnosti uvijek ide iz nedosljednog ponašanja. Stoga je i radionica za roditelje u ovom mjesecu bila posvećena ustrajnijem i dosljednijem roditeljstvu.
U ovom mjesecu smo imali i kreativne radionice na Dan škole, te smo i na taj način doprinijeli poticanju zajedničkih aktivnosti koje neminovno povezuju djecu, roditelje i djelatnike Škole, a smanjuju broj prigoda za razvoj neželjenih oblika ponašanja.