Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2023./2024.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2023./2024.
Danas su u našoj školi, za naše učitelje, psihologinje iz Centra za osobni razvoj Enthusiasm provele su edukaciju o komunikaciji. Predstavile su razliku između verbalne i neverbalne komunikacije. Učiteljima je najinteresantnija bila vježba u kojoj je istaknuta važnost neverbalne komunikacije. Naime, ista uključuje glas (38 %), ali i riječi (7 %), te mimiku, geste i okolinu (55%). Iznenađenje je bilo i saznanje da u verbalnu komunikaciju spadaju slušanje, pisanje ali i čitanje, a ne samo govorenje, kako je većina prisutnih pretpostavila. Istaknuto je kako u odnosima s učenicima i roditeljima učitelji i stručni suradnici trebaju imati samokontrolu i nastojati reći poruku jasno i smireno. Navedeno je nekoliko konkretnih primjera iz psihologijske prakse u kojima se vidi da je važno držati se profesionalnog odmaka od subjekata nastavnog procesa.
Ovom edukacijom ostvaruje se nekoliko važnih ishoda među kojima su najvažniji rad na sebi i svojim komunikacijskim vještinama, povezivanje kolektiva te suradnja Škole i psihologa.