Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Ove školske godine zacrtali smo si nekoliko ciljeva: razvijanje zajedništva, smanjivanje stresa kroz fizičke aktivnosti, kreativno rješavanje problema, razvijanje međusobne tolerancije, pobuđivanje avanturističkog duha učenika i učitelja. Kako bi ostvarili navedeno, odabrali smo rafting na rijeci Cetini. 15 učenika u pratnji nekoliko učitelja i roditelja proživjeli su nezaboravno iskustvo: tri i pol sata spuštanja kanjonom jedne od najljepših hrvatskih rijeka gdje se čitavom stazom neprestano izmjenjuju brzaci i slapovi, ali i mirni dijelovi rijeke s bogatom florom i faunom, kupanje u rijeci i uživanje u prekrasnoj prirodi zaštićenog kanjona rijeke Cetine.
Rafting avanturu smo započeli kod Pavića mosta. Svi smo se opremili pojasom za plivanje, zaštitnom kacigom i veslom i rasporedili u tri rafta (gumena broda). Svaki je skiper uz pomoć svoje posade donio raft i svu opremu do rijeke koja je na tom dijelu mirna.
Smjestili smo se u svoje gumenjake, a skiperi su svojim posadama objasniti kako se vesla, što trebaju učiniti ako ispadnu na mirnom djelu rijeke a što ako ispadnu na brzacima. Svi smo naučili pet osnovnih rafting komandi, a to su: svi naprijed, svi nazad, lijeva nazad, desna nazad i popularna "BOMBA". Prve četiri komande se odnose na veslanje, a kod pete komande svi trebaju sjesti u rafting čamac.
Prvi dio od 9 km rijeka nije toliko brza, pa smo se na tom dijelu uvježbavali pravilnom veslanju i naravno kao pravi omiški gusari, međusobno se prskali, što je bilo jako zabavno. Priroda je prekrasna, rijeka je biserno čista i puna je ribe, pataka, a vidjeli smo i kornjaču, koja je brzo pobjegla pod vodu.
A zatim smo došli na dio rijeke koji je tehnički dosta zahtjevan, pa se dobro moraju slušati komande skipera. Dio puta smo i hodali jer se tu nalazi niz jako opasnih brzaca, tzv. „Oblačnik“, gdje su skiperi sami prebacili prazne gumenjake. „Labirint“ i brzac "Z" su bila mjesta gdje je adrenalin bio na vrhuncu. Brzac "Javornica" je toliko uzak da smo preko njega prošli kao kroz iglenu ušicu - između velike stijene i kamena koji samo malo viri iz rijeke. Zatim smo doveslali do dijela zvanog "Tisne stine" gdje su naši osmaši isprobali svoju vještinu skakanja u rijeku s stijene visoke 4 metra. Avanturu smo završili nakon još 25 minuta veslanja prekrasnim mirnim i zelenim krajolikom u Radmanovim mlinicama.
Vrijeme nam je prošlo kao u trenu, i iako mokri i umorni, zadovoljni smo jer ćemo ovakvo iskustvo pamtiti i prepričavati godinama.