Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Vođenje zabilješki i vrednovanje stanja je zadatak Odbora eko-škole, te eko-patrola. Eko-patrolu čine učenici nižih razreda. Oni prate i ocjenjuju jesu li ostvareni naznačeni ciljevi, bilježe svaki uspješan postupak i predlažu postupke za neriješene probleme, a to je ono što eko-školama daje vrijednost, naglašavajući stalno provjeravanje napredovanja prema cilju.
U eko patrolu uključeni su svi učenici u razredu koji se tjedno izmjenjuju u dežurstvu. Zadatak članova eko patrole je svakodnevno bilježenje čistoće i urednosti razreda, školskog dvorišta, te provjera sanitarnih čvorova i rasvjetnih tijela. Praćenje i vrednovanje provodi se ovisno o vrsti aktivnosti. Pregledom lista za praćenje stanja u sanitarnim prostorima uočeno je da učenici urednije i redovitije popunjavaju liste, a broj namjernih oštećenja je znatno smanjen. Uočili smo da voda u sanitarnim prostorima znatno manje nekontrolirano istječe, što se i odrazilo na potrošnji vode koju smo smanjili u odnosu na prethodnu godinu. Također smo poboljšali svijest o potrebi odlaganja otpada u spremnike za otpad, a ne po školskom dvorištu, jer učenici u eko patrolama jako paze na čistoću i urednost i upozoravaju eventualne prekršitelje. I klupe su nam lijepe i čiste, a ne išarane raznim imenima i nadimcima, kao što su nekad znale biti. Dio običnih žarulja smo zamijenili štednim žaruljama koje troše znatno manje električne energije i duže traju, čime ćemo u dogledno vrijeme smanjiti troškove električne energije. Također zbog gubitka topline tijekom zimskih perioda, promijenjeni su prozori, koji sada čuvaju toplinu, a postavljanjem velikih prozora, Sunčeva svjetlost ulazi u učionice, pa u jutarnjim satima nije potrebno trošiti električnu energiju na gorenje žarulja, a i temperatura u učionici je znatno veća čak i bez paljenja klima uređaja. Na poticaj učenika iz Eko – patrola svi gasimo svjetla na izlazu iz učionice i pazimo da nikakve potrošače ne ostavljamo bespotrebno upaljene.
Redovito se brinemo i za uređenje školskog vrta. Oplemenili smo vrt novim biljkama, popravili stazicu od oblutaka, pa je naš vrt mjesto u koje rado svraćaju mnoge ptičice za koje u maloj kućici radovito ostavljamo hranu. Na dosad neuređenom dijelu školskog dvorišta uređena je kamenjara sa raznim autohtonim biljkama Dalmacije, a najveći dio posla upravo su odradili učenici nižih razreda sa svojim učiteljicama. Uz pomoć učitelja, učenici su determinirali neke od biljnih vrsta koje se nalaze u našem školskim vrtu, tako da nam vrt sada služi i u svrhe nastave i učenja. Tvrtka Parkovi i nasadi nam redovito donira sadnice koje uvijek pronađu mjesto u okolišu škole. Redovito ih zalijevamo i brinemo se za njih. Maslinik je naša stalna briga. Redovito kosimo travu, prehranjujemo masline, obrezujemo ih, a one nam vrate bogatim urodom. Oko maslinika uz pomoć mještana izgradili smo suhozid koji spriječava odron tla, doprinosi ljepšem okolišu, a ponekad posluži i kao dobro mjesto za odmor.
I kao najvažnije, suživot u školi je na zavidnom nivou, sve više se očituje zajedništvo i suradnički duh u rješavanju problema, kako među samim učenicima, tako i u odnosima učenika i učitelja, što je pridonjelo mnogo boljoj atmosferi u školi. Svi zajedno se trudimo razvijati ekološku svijest, kako kod učenika i učitelja, tako i kod mještana, te živjeti eko.