Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Dobro je ponekad izaći iz učionice i naučiti nešto na ugodniji način, bez bilježnica, knjiga i ploče. Iskoristili smo, stoga, Dan hrvatskog kazališta kako bismo za promjenu posjetili i jedno kazalište te pogledali kazališnu predstavu. Uputili smo se iz kuće kao da idemo u školu, no umjesto škole, odredište nam je bio grad Split. Kako smo mala škola, podijelili smo se na učenike predmetne i učenike razredne nastave jer su nam interesi drugačiji, ovisno o godinama.
Tako su učenici razredne nastave odmah otišli u Gradsko kazalište mladih pogledati predstavu Poštarska bajka prema knjizi češkog pisca Karela Capeka. Radnja se, doduše, nije odvijala u Češkoj, već u Hrvatskoj, pa su tako Kolbaba, František i Marženka postali Poibaba, Vrane i Mare, a predstava se jako svidjela našim malim učenicima.
Za to vrijeme, stariji učenici su razgledavali Dioklecijanovu palaču i saznali sve o životu i djelu rimskoga cara. Potom smo posjetili Židovsku općinu kako bi upoznali tradiciju, kulturu i baštinu splitskih Židova. Saznali smo mnogo zanimljivih pojedinosti o židovskoj kulturi i vjeri, a naš domaćin je bio simpatičan i strpljivo je dgovarao na sva naša pitanja. Saznali smo i da je splitska sinagoga jedna od najstarijih europskih još uvijek aktivnih sinagoga, a nastala je u 16. stoljeću te da su mnogi Židovi dali veliki doprinos splitskoj kulturi i razvitku grada Splita, kao npr. Daniel Rodigo koji je u 16. st. potaknuo izgradnju splitskog lazareta i poznati nakladnik, tiskar i bibliograf Vid Morpurgo. Saznali smo i kako je bilo splitskim Židovima tijekom Drugog svjetskog rata te dijelimo nadu da se takva stradanje neće više nikada ponoviti ni jednom narodu ili skupini.
Zatim su i mlađi učenici razgledali Dioklecijanovu palaču, a stariji su u pratnji učitelja pogledali predstavu Kazališni sat, najdugovječniju splitsku predstavu koja se izvodi već četvrt stoljeća. To je ustvari predstava o tome kako nastaje – predstava. Ako je itko u ovoj eri računalne tehnologije, filmova, serija i društvenih mreža bio skeptičan kako će učenici prihvatiti predstavu, sigurno se iznenadio snažnim pljeskom i glasnim smijehom koji svjedoči da je predstavila ostavila jako pozitivan dojam na učenike. Još dugo će se prepričavati anegdote i dogodovštine ove zabavne predstave.
Eto, tako smo iskoristili našu terensku nastavu i zaključili kako je može biti zanimljivija i učinkovitija od klasične pa jedva čekamo kamo ćemo idući put ići i što ćemo novoga naučiti.
Pogledajte kako nam je bilo u fotogaleriji!