Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Prvi je dan škole, a naši učenici su se odmah uhvatili posla. Prvaši i trećaši su odradili prvu radionicu vezanu za projekt Mi jedemo odgovorno, pod nazivom Očuvanje raznolikosti u mojem vrtu, što je tema kojom će se baviti do kraja školske godine.
Uočili su kako se 75% svjetske količine hrane proizvodi tek od 12 biljnih i pet životinjskih vrsta, te da su četiri vrste usjeva (riža, pšenica, kukuruz i krumpir) odgovorne za više od 60 % ljudskog unosa energije. U razdoblju od 100 godina izgubilo se 75% biološke raznolikosti poljoprivrednih proizvoda jer su zemljoradnici širom svijeta prestali koristiti brojne slobodno oprašene biljne vrste. Zbog uvođenja i prihvaćanja industrijskih metoda poljoprivredne proizvodnje, zemljoradnici se sve više okreću prema komercijalnim hibridnim vrstama koje postižu veći urod, jednoobraznu veličinu, izgled i okus, a proizvodnja im je jeftinija. Porazan podatak: u Europi je trenutno polovica tradicionalno uzgajanih domaćih životinja pred izumiranjem.
Na temelju svih činjenica dobili su niz ideja za daljnje aktivnosti kojima bi pokušali povećati vlastitu odgovornost za očuvanje bioraznolikosti: posjetit će lokalne proizvođače voća i povrća te više naučiti o uzgoju, hranu će uzgajati sami (začinsko bilje u lončanicama, različite sorte voća ili povrća u školskom i vlastitom vrtu), sakupljati će različito sjeme, imenovati ga i razmjenjivati, te uspostaviti malu banku sjemena u školi. Potražiti će i stare sorte voća te organizirati degustaciju voća koje se uzgaja u kod nas.
Učenici će raditi na svojim zadacima sve do Projektnog dana 12. 04. 2017., kada će sve svoje aktivnosti, sve što su naučili i uradili, predstaviti ostalim učenicima, roditeljima i posjetiteljima škole. Želimo im puno uspjeha!