Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
U organizaciji Javne ustanove „Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“, naši osmaši sa svojom razrednicom su proveli tri nezaboravna dana u Vukovaru. Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti suvremene Republike Hrvatske. Tijekom posjeta učili su o demokratskim procesima koji su doveli do stvaranja suverene i samostalne Republike Hrvatske te kako je ona obranjena u nametnutome ratu. Posjetili su memorijalna mjesta na širem području grada Vukovara: Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Spomen-dom Ovčaru, Masovnu grobnicu Ovčara, Kukuruzni put – „Put spasa“, Mjesto sjećanja – Vukovarska bolnicu ’91, MCDR Vukovar – bivšu vojarnu 204. VU brigade, te Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata. Učili su i o povijesnoj i kulturnoj baštini grada Vukovara kroz posjet Gradskom muzeju Vukovar i Muzeju vučedolske kulture.
Posjet Vukovaru završio je Školom mira, predavanjem čiji je cilj da učenici odnesu svojim domovima poruku mira, nenasilja i tolerancije na kojima se može graditi budućnost te kvizom znanja za učenike. Naši učenici su kroz ovaj hvale vrijedan projekt prepoznali i priliku za upoznavanje običaja, navika i kulture zavičaja u cjelini, kao i stvaranje novih prijateljstava koja će zasigurno obogatiti njihove živote.