Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Splitski dječji gradski vijećnici zajedno sa svojom voditeljicom, Anđelkom Visković, održali su danas sedmu sjednicu u zgradi Gradske uprave na kojoj su raspravljali o provedbi projekata „Splitski dječji proračun“ i „Moj kvart, moja ulica, moja sigurnost“, a imali su i radionicu „Ja sam jedini/a koji/a …“ koju, u sklopu projekta „100 ljudi, 100 ćudi“, s ciljem sprječavanja nasilja među djecom i mladima, koordinira Savez društava Naša djeca Hrvatske.
U sklopu projekta „Moj kvart, moja ulica, moja sigurnost“ evidentirali su probleme svojih škola i kvartova i objedinili ih u katalogu kojega su predali zamjenici gradonačelnika Jeleni Hrgović s molbom da ih proslijedi nadležnim službama na rješavanje. „Drago mi je da ste da ste sistematično pristupili rješavanju problema u vašim kvartovima i školama i hvala vam na domaćem radu, možda neke stvari po prvi put vidim vašim očima.“, kazala je zamjenica gradonačelnika Jelena Hrgović zaželjevši im uspješan rad.
Svaki dječji vijećnik je na današnjoj sjednici prezentirao po jedan problem prijavljen iz njegove škole, a evidentirali su ukupno 54 problema koje su kategorizirali u pet skupina: škola, prostor za igru, promet u blizini škole, stanje na ulicama i ostalo. Naša Isabella je upozorila na problem prometa u blizini škole i to na brzu vožnju, nedostatak pločnika, uspornika i prometne signalizacije, kao i na nepropisno parkirane automobile oko škole koji ugrožavaju sigurnost učenika.