Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Danas su u našoj školi, za naše učitelje, psihologinje iz Centra za osobni razvoj Enthusiasm provele su edukaciju o komunikaciji. Predstavile su razliku između verbalne i neverbalne komunikacije. Učiteljima je najinteresantnija bila vježba u kojoj je istaknuta važnost neverbalne komunikacije. Naime, ista uključuje glas (38 %), ali i riječi (7 %), te mimiku, geste i okolinu (55%). Iznenađenje je bilo i saznanje da u verbalnu komunikaciju spadaju slušanje, pisanje ali i čitanje, a ne samo govorenje, kako je većina prisutnih pretpostavila. Istaknuto je kako u odnosima s učenicima i roditeljima učitelji i stručni suradnici trebaju imati samokontrolu i nastojati reći poruku jasno i smireno. Navedeno je nekoliko konkretnih primjera iz psihologijske prakse u kojima se vidi da je važno držati se profesionalnog odmaka od subjekata nastavnog procesa.
Ovom edukacijom ostvaruje se nekoliko važnih ishoda među kojima su najvažniji rad na sebi i svojim komunikacijskim vještinama, povezivanje kolektiva te suradnja Škole i psihologa.