Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Danas je u velikoj vijećnici održana II. sjednica Dječjeg gradskog vijeća Grada Splita na kojoj su dječji vijećnici odradili dvije točke dnevnog reda: Projekt „Moj NAJ-PR“ i raspoređivanje sredstava Dječjeg gradskog vijeća.
U prvom dijelu sjednice svi dječji vijećnici su pojedinačno prezentirali aktivnosti koje su u prethodna tri mjeseca proveli u svojim školama u okviru provedbe projekta „Moj NAJ-PR“, koji za cilj ima raspravu o aktualnim temama odrastanja te kvalitetnu suradnju s roditeljima i poticanje NAJboljeg Pozitivnog Roditeljstva. Moto projekta su odabrali dječji vijećnici i glasi: „Djeca su odraz svojih roditelja, oni nam trebaju biti primjer“. Naša predstavnica u Dječjem gradskom vijeću, Paula Baras prezentirala je dva školska projekta: Pjat pun jubavi i zdravja te projekt pedagoških radionica - „Zanimanje roditelj.“ Učenica je bila uključena u projekt radionica tako što je nacrtala emocije te su njeni crteži prikazani u prezentaciji, na plakatu i korišteni u radionicama. Njen talent za likovnost došao je do izražaja i lanjske godine kada je za prijateljicu iz Njemačke nacrtala niz od devet osjećaja i time sudjelovala u kreiranju dječjeg rječnika.
Nakon odrađenih prezentacija dječji vijećnici su bodovanjem utvrdili finaliste projekta: OŠ Blatine Škrape, OŠ Kman-Kocunar i OŠ Sućidar. „Posebnost je ovog projekta u tome što su, po prvi puta u provedbu projekta Dječjeg gradskog vijeća uključeni roditelji učenika splitskih osnovnih škola.“ istaknula je Anđelka Visković.