Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Južina koja donosi kišovito vrijeme nije omela učenike i učitelje u naumu da provedu jedan nastavni dan u Splitu. Tako su učenici predmetne nastave posjetili Gradsko kazalište mladih gdje su gledali duhovitu i zanimljivu predstavu Kazališni sat. To je predstava o nastajanju kazališne predstave, a učenici su se na vrlo zabavan način upoznali s funkcioniranjem kazališta i nastankom kazališne predstave te sa svim osobama koje sudjeluju u predstavi. Osim što je bila jako zabavna, predstava je bila i poučna, posebno za nastavu Hrvatskoga jezika.
Sudjelovanjem u BAJKAONICO-RADIONICI, učenici razredne nastave, zanimljivo i dinamično su obilježili posljednji dan Mjeseca hrvatske knjige, 15.11. zahvaljujući autorici, pripovjedačici i dramskoj pedagoginji Jasmini Žiljak Ilinčić. BAJKAONICO-RADIONICA je kreativni storytelling – na kojem smo sudjelovali u umjetničkom pripovijedanju tradicionalne hrvatske bajke uz jezično-stvaralaštvo te dramske igre, vježbe, ritam, pokret, zvuk i glazbu. Cilj je bio upoznati djecu s narodnim blagom hrvatskih bajki i priča, razvojem kulture slušanja i govorenja, razvojem čitalačke kulture, govornog stvaralaštva, razvojem mašte, kreativnosti, dramskih sposobnosti, te poticanjem razvoja samopouzdanja i socijalnih vještina.
Na kraju smo svi posjetili Muzej grada Splita, te izložbu „Jugoplastika na krovu Europe“ koja je posebno zainteresirala učenike zaljubljenike u košarku. Potom smo razgledavali Papalićevu palaču koja je pripadala jednoj od najmoćnijih splitskih plemićkih obitelji 15. stoljeća. Upoznali smo se s grbom te obitelji, a saznali smo i kako su se i u velikoj gotičkoj dvorani na prvom katu sastajali hrvatski humanisti koje je predvodio otac hrvatske književnosti, Marko Marulić. Nakon obilaska Muzeja, sudjelovali smo na edukativnu radionicu o heraldici te smo sami izradili grb obitelji Papalić.
Vratili smo se u Slatine puni dojmova nakon jednog neobičnog dana u Splitu.