Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Centar izvrsnosti SDŽ je još u listopadu 2019. je proveo Javni poziv za financiranje programa učeničkih zadruga koje djeluju na području SDŽ kroz sufinanciranje otkupa proizvoda u iznosu do 20.000,00 kuna po učeničkoj zadruzi. Prijavili smo se na natječaj i dobili maksimalan iznos kojega smo iskoristili za proizvodnju novih proizvoda (čak 255 komada) koje smo upravo danas dostavili Centru izvrsnosti, a koji će ga koristiti u svrhu promidžbe SDŽ i svih njezinih sastavnica pri službenim susretima, posjetima, Erasmus projektima, konferencijama i slično. Radi se o konačnoj realizaciji naše dugogodišnje želje - oživljavanja slatinske narodne nošnje, ali na moderan način, prikladan za rad učenicima, a zanimljiv potencijalnim kupcima.
Očuvanje narodne slatinske tradicije je jedan od primarnih ciljeva naše Zadruge te je reinterpretacija odjevnog predmeta, kako muškog tako i ženskog sjajan način za kulturno-umjetničku promidžbu lokalnog kraja. Proizvod ima i upotrebnu vrijednost, što znači pojednostavljenje u izradi kako sa slojevima odjeće tako i sa materijalom te u puno kraćem vremenu nego što je to bilo potrebno kod originalne autentične nošnje. Vez, boje, oblike i ukrase na postojećim slatinskim nošnjama učenici su kroz brojne crteže kreirali u novi raspored (rekomponirali) u geometrijskim i biljnim te životinjskim motivima. Tako su košulja, prsluk, marama, suknja, hlače i pojas dobili novi, svježi izgled odjevnog predmeta kojeg će djeca i odrasli rado nositi i kao suvenir poklanjati. Osim toga naš suvenir ima motiv svetišta i crkve Gospe od Prizidnice i slike iz 14. stoljeća - Majke Božje s Djetetom kao omiljenog središta pobožnosti kod Slatinjana. Nakon detaljnog crteža u olovci i flomasteru gdje su učenici prikazali najsitniji vezeni detalj slijedi skeniranje crteža i prebacivanje u vektorski računalni crtež. To nam daje prostora da na grafičkom tabletu dodatno posložimo likovne elemente na bezbroj načina. Osmislili smo do sada 14 različitih motiva, a nastavit ćemo i dalje, a suvenir smo odlučili predstaviti u verzijama kratkih i dugih rukava muške i ženske majice i košulje. Nabavili smo poseban printer za otiskivanje naših motiva na transfer papir, te termo prešu za prešanje učeničkog rada na majice. Rezultati su odlični, zar ne?
Uskoro ćemo u školi pripremiti i modnu reviju naših uradaka, te ćemo sudjelovati na znanstveno-stručnoj konferenciji „Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima“, gdje će naši proizvodi biti dio konferencijskih materijala za sudionike, te na Projektnom danu Centra izvrsnosti, gdje ćemo predstaviti naše proizvode na izložbenom prostoru.
Sistematičnim radom i istraživanjem baštine – prirodne i kulturne, upoznavanjem i pravilnim vrednovanjem onoga što nam je najbliže, stvaramo autentične materijalne i nematerijalne vrijednosti, obogaćujući sebe i svoj zavičaj dok sve zahtjevniji suvremeni gosti prepoznaju i cijene upravo prirodnost i autentičnost koju ovdje nalaze. Koliko god su naši proizvodi i projekti važni za mjesto Slatine i njegovu turističku ponudu, te za razvijanje poduzetničkih i socijalnih vještina naših učenika, još je važnija činjenica da pomoću njih učimo o sebi i svojoj prošlosti, tražeći njezino mjesto u sadašnjosti i budućnosti ovoga kraja.