Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
I ove godine u našoj školi obilježili smo Dječji tjedan, koji je znakovito započeo Danom učitelja 5. 10., a traje do 11. 10. Za nas je svaki dan njihov, ali ovaj tjedan je posebno posvećen baš njima. Dječji tjedan je tradicionalna godišnja akcija i aktivnost posvećena djeci. Svojim programskim sadržajima i akcijama Dječji tjedan svake godine obuhvaća sve više djece i odraslih u gradovima i općinama gdje djeluju osnovna Društva ''Naša djeca''. Moto Dječjeg tjedna je: ''Ljubav djeci prije svega!''
Pedagoginja je s razrednicima i učenicima 1., 4., 5., 6. i 7. razreda odgledala UNICEF-ov video o važnosti ostvarenja dječjih prava sadržanih u Konvenciji o pravima djeteta. Razgovarali smo o dječjim pravima i promišljali o sudbinama djece vršnjaka iz različitih dijelova svijeta. Prvašići su odabrali najdraže dječje pravo, na obitelj i ljubav koje su nacrtali na svojoj ploči u učionici. Učenici četvrtih i petih razreda su kroz edukativnu UNICEF-ovu igricu ''Čovječe, ispravi se!'' naučili više o dječjim pravima, razlici između želja i potreba o Konvenciji te za nagradu, stekli diplome i titulu Pravobranka i Pravobrankice. Učenici 6. i 7. razreda su odgledali i prezentaciju o foto-eseju ''Gdje djeca spavaju'' te tako zavirili u domove djece iz različitih dijelova svijeta. Porazgovarali smo o dječjim pravima, ali i odgovornostima te još jednom osvijestili koliko je važno poštivati sve ljude, bez obzira na različitosti, a posebice one najmanje, najdragocjenije.