Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
„Ne možemo promijeniti što se dogodilo. Jedino što možemo je učiti iz povijesti i shvatiti što znači diskriminacija i progon nevinih ljudi. Moje je mišljenje da svatko ima dužnost boriti se protiv predrasuda.”
Otto Frank
Kako bismo bolje razumjeli povijest i očuvali spomen na žrvte, u školi smo obilježili Dan sjećanja na žrtve holokausta - ubojstva približno šest milijuna Židova od strane nacista i kolaboracionista.
Na satu razrednika te na satu hrvatskog jezika imali smo prilike razgovarati i raditi na prepoznavanju da je holokaust bio gubitak za civilizaciju kao cjelinu kao i za države koje su bile direktno uključene. Na radionici o suzbijanju stereotipa prepoznavali smo počinitelje, žrtve ili spasitelje te se i sami iznenadili kako izgled i podrijetlo osobe može prevariti. Shvatili smo i važnost sjećanja na preživjele, žrtve, spašavatelje i osloboditelje te osobnu odgovornost kao demokratski građani.