Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
21. ožujka je dan kada obilježavamo Svjetski dan osoba s Down sindromom. Taj datum odabran je kako bi označio jedinstvenost ovog sindroma u potrostručenju 21. kromosoma. Down sindrom je uzrokovan prisutnošću jednog kromosoma viška koji nastaje pri začeću. Cilj obilježavanja ovog dana je podizanje svijesti i razumijevanje Down sindroma, kao i pitanja vezanih uz priznavanje dostojanstva te prava i dobrobiti osoba s Down sindromom. Većim razumijevanjem izglednije je poboljšanje njihovog položaja u društvu jer su mogućnosti osoba s Down sindromom veće nego što se u prošlosti mislilo. Ključna je rana intervencija koja može omogućiti djetetu s Down sindromom da što bolje razvije svoje mogućnosti i dobije iskustva koja su mu potrebna za poticanje njegovog cjelokupnog razvoja. Uz kontinuirani rad s djetetom, edukaciju i podršku svih koji čine obrazovni sustav, moguća je inkluzija djece s Down sindromom u redoviti obrazovni sustav. Djeca s ovim sindromom mogu ne samo upariti čarape, već i obogatiti srca na poseban način svima koji s njima žive ili se susreću. Oni su savršeni na poseban način, a šarene čarapice su simbol raznolikosti koju osobe s Down sindromom donose ovom svijetu. Zato smo i mi nosili i crtali različite čarape, kako bismo pružili podršku osobama s Down sindromom i skrenuli pozornost na njihovu važnost u društvu. Pogledali smo edukativne filmiće i tako malo bolje upoznali posebnosti ovakve djece. A učenica 4. razreda, naša Nika Ruščić, napisala nam je i nekoliko rečenica o svom posebnom bratu koji također ima Down sindrom, dvogodišnjem Josipu.