Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Izazovi odrastanja su uvijek bili posebni, no u današnja djetinjstva su umnogome obilježena uporabnom digitalnih tehnologija, društvenih mreža i računalnih igrica. Mogli bismo reći kako je podjednako zastupljen virtualni i stvarni svijet te se s pravom pitamo kako iskoristiti sve dobrobiti digitalnog doba, a istovremeno biti svjestan opasnosti novih tehnologija. Najbolji način je prevencija i to medijskom pismenošću.
U ovoj nastavnoj godini sam stoga sate Hrvatskog jezika i Sata razrednika posvetila razvijanju neophodnih medijskih kompetencija na način da osvijestimo pozitivne i negativne strane interneta, utvrdimo sigurne načine korištenja, analiziramo vrste elektroničkog nasilja, osvijestimo pravila lijepoga ponašanja i komuniciranja na internetu te ukažemo na važnost zaštite osobnih podataka na internetu. Između ostalog, na radionicama smo uočavali prikriveno oglašavanje Youtubera te smo analizirali koliko često naši učenici objavljuju tuđe fotografije na društvenim mrežama bez njihova znanja. Jedan od najvećih izazova u višim razredima predmetne nastave je bilo prepoznavanje dezinformacija i lažnih vijesti i prepoznavanje senzacionalizma u medijima. Naši učenici su pokazali zainteresiranost i aktivno su sudjelovali u raspravama te smo zaključili kako je neizostavan korak provjera sadržaja i informacija prije nego ih dijelimo putem društvenih mreža.
A što smo konkretno radili? Video lekcije i prezentacije o clickbait novinarstvu, youtuberima i općenito influencerima, prepoznavanje dezinformacija, lažnih vijesti i provjera internetskih sadržaja s mrežne stranice https://www.medijskapismenost.hr/ bili su nam od velike pomoći i uveli su nas u kvalitetne rasprave. Maleni korak u osvještavanje je napravljen, a nastavljamo još jednim i u idućoj nastavnoj godini.
Marina Ležaja