Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Design thinking je metoda pronalaženja novih rješenja korištenjem kreativnosti i jačanjem kreativnog samopouzdanja svakog učenika. Design thinking nas uči da kreativnost nije samo umijeće crtanja ili slikanja već sposobnost stvaranja nečeg novog. Svatko može biti kreativan! Projekt stavlja naglasak na poticanje kreativnog samopouzdanja, a kreativno samopouzdanje je sposobnosti da se učenici suočavaju s problemima koji imaju nejasan odgovor/rješenje. Projektom se također razvija poduzetnički duh kod učenika te potiču drugi oblici mišljenja poput kritičkog mišljenja, konvergentnog mišljenja, divergentnog mišljenja i lateralnog mišljenja. U ojačavanju svih tih oblika mišljenja učenike vode raznoliki zadaci i aktivnosti od kratkih do malo kompleksnijih, ali uvijek zabavnih i inovativnih.
Stručna suradnica knjižničarka Tea Radić autorica je ovog međunarodnog eTwinning projekta u suradnji s kolegicom učiteljicom razredne nastave, Danielom Kuić iz OŠ "Žnjan-Pazdigrad". Projekt je trajao cijelu školsku godinu te su u njemu sudjelovalo 19 škola iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Rumunjske i Turske, a namijenjen je bio učenicima od 4. do 8. razreda. U našoj školi projekt su provodili učenici 5. razreda u okviru nastave Sata razrednika. Više o samom projektu i odrađenim projektnim aktivnostima možete pronaći na TwinSpace stranici projekta: https://twinspace.etwinning.net/120863/home