Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
U sklopu terenske nastave „Promet“ učenici Razredne nastave su posjetili Trajektnu luku Split, Autobusni kolodvor Split, Željeznički kolodvor Split te Zračnu luku Split.
Lijep i sunčani dan učenici su započeli vožnjom broda od Slatina do Splita. U Splitu su učenici upoznali mnoge zanimljive pojedinosti o različitim vrstama prometa, prometnim sredstvima te o kulturi ponašanja u prometu. Na glavnom Željezničkom kolodvoru Split upoznali su se sa šalterom (mjesto gdje se kupuje vozna karta), peronima i kolosijekom. Naučili su da se ne smiju igrati na pruzi. Pozornost im je osobito privukla vožnja vlakom od Splita do Kaštel Starog obzirom da se danas djeca sve manje voze vlakom. U Kaštel Starom nas je dočekao autobus kojim smo brzo došli u Zračnu luku Split. Pred sam kraj terenske nastave, učenici su dočekali i slijetanje zrakoplova te su pratili zaustavljanje zrakoplova i sam iskrcaj putnika.
U Slatine su se učenici vratili radosni i veseli s još jednim iskustvom više.