Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
13. Festival prava djece održao se online i ove godine, u listopadu i studenom. Organizator je Udruga za promicanje stvaralaštva i jednakih mogućnosti Alternator, u suradnji s Uredom UNICEF-a za Hrvatsku, Uredom pravobraniteljice za djecu i Hrvatskim filmskim savezom, a s ciljem proslave dječjih prava i promocije stvaralaštva djece i mladih. Festival je u potpunosti besplatan i inkluzivan, s titlovima za osobe s oštećenjem sluha te audiodeskripcijom za osobe s oštećenjem vida. Naši učenici od 3. do 8. razreda su odgledali filmove Nevidljiva i Stop (cyber)bullyingu, kroz čije radnje smo obilježili i Međunarodni dan tolerancije, koji se obilježava 16. 11. Ovi filmovi su potaknuli rasprave o različitim temama pa smo se podsjetili što je to tolerancija i zašto je važno osvještavati vlastite predrasude i stereotipe o drugima. Razgovarali smo i o diskriminaciji i osvijestili da smo se svi ponekad osjećali nevidljivo te da ponekad nesvjesno doprinosimo tome da se i u našem razredu netko može osjećati nevidljivo. I na Vijeću učenika smo razgovarali o važnosti zaštite prava svakog djeteta te je svaki predstavnik imao priliku iznijeti situaciju u vlastitom razrednom odjelu. Na ovaj način su učenici osvijestili koliko je važno poštivati svačija prava i posebnosti te što svatko od njih može napraviti kako bi se drugi oko njih bolje osjećali.