Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
U tjednu od 24. do 28. siječnja 2022. obilježavali smo Međunarodni dan sjećanja na žrtve holokausta na satovima Hrvatskog jezika, Povijesti i Sata razrednika.
Ove godine se navršilo 77 godina od dana kada je Crvena armija 27. siječnja 1945. godine oslobodila najveći nacistički koncentracijski logor Auschwitz u Poljskoj. Ujedinjeni narodi su, donošenjem Rezolucije o danu sjećanja na holokaust 2005. godine, proglasili danom sjećanja na sve žrtve holokausta.
Što je holokaust i kako smo ga obilježili pročitajte u nastavku...
Što je Holokaust?
Jedno od objašnjenja glasi: „Holokaust je bilo sustavno, birokratsko progonstvo i ubojstvo približno šest milijuna Židova koje je država odobrila, a nacistički režim i njihovi kolaboracionisti su ga proveli.'Holokaust' je riječ grčkog podrijetla i znači 'žrtva vatre'. Nacisti, koji su na vlast došli u siječnju 1933., vjerovali su u to da su Nijemci 'rasno superiorni', a da su Židovi osuđeni na 'život nedostojan života'. Za vrijeme holokausta, nacisti su također ciljali na druge skupine zbog, kako su smatrali, 'rasne inferiornosti': na Rome/Sinte (Cigane), invalide i neke slavenske narode (Poljake, Ruse i druge). Druge skupine su proganjane zbog političkih razloga ili ponašanja, među njima i komunisti, socijalisti, Jehovini svjedoci i homoseksualci.” Memorijalni muzej holokausta, SAD.
Kako smo obilježili?
Na Povijesti smo povezivali gradivo o Drugom svjetskom ratu sa svjedočanstvima preživjelih, a na Hrvatskom jeziku smo gledali igrani film Branka Ivande, Lea i Darija o sudbini nadarene dječje glumice HNK u Zagrebu, Lee Deutch, koja je stradala zbog svog židovskog porijekla. Nakon filma smo održali i radionicu o razbijanju predrasuda i stereotipa te smo raspravljali o uzrocima različitih društvenih predrasuda. Neizbježni su bili i ulomci iz Dnevnika Anne Frank, najpotresnijeg svjedočanstva stradanja nevinih u ratnim sukobima. Gledali smo gledali i isječke o logoru Auschwitz https://youtu.be/dOxMt04fHwg, a istraživali smo i tko su pravednici među narodima te smo gledali isječke iz filmove koji se bave tematikom stradanja u Drugom svjetskom ratu. Proučavali smo sinopsis i knjigu snimanja Dnevnika Diane Budisavljević redateljice Dane Budisavljević koji je snimljen prema dnevniku koji je vodila Diana Budisavljević, a dnevnik opisuje akciju spašavanja više od 10.000 srpske pravoslavne djece iz logora Nezavisne Države Hrvatske. Imali smo i zadatak istražiti koja se književna djela bave temom stradanja Židova u Drugom svjetskom ratu i čitali smo ulomke iz nama najzanimljivijih djela. Uz to smo proučavali i govore mržnje u našoj okolini na grafitima te smo komentirali važnost prihvaćanja različitosti.
Zašto ćemo nastaviti obilježavati?
Misao jedinog preživjelog člana obitelji Frank, Otta Franka nam je vodilja i za budućnost: „Ne možemo promijeniti što se dogodilo. Jedino što možemo je učiti iz povijesti i shvatiti što znači diskriminacija i progon nevinih ljudi. Moje je mišljenje da svatko ima dužnost boriti se protiv predrasuda.”