Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Danas smo obilježili Valentinovo i 100 - ti dan nastave u ovoj školskoj godini kroz zanimljive aktivnosti na različitim predmetima.
Na Hrvatskom su šestasi čitali svoja ljubavna pisma napisana u 100 riječi. Potom su napisali jedno ljubavno pismo simpatiji od točno 100 riječi i na njemu ponavljali glagole. Najljepši je bio glagol voljeti 💕
Učenici 3.i 4.razreda su na satu Vjeronauka izrađivali srca od crvenog hamer papira i komadića starih CD-a, koje su zatim spojili na konop i izložili na stablu u našoj školi.
Kreativna grupa je ukrasila srca na koja su prepisali Hvalospjev ljubavi i postavili ga na pano zajedno sa našim zaljubljenim ptičicama....
Na Matematici su učenici riješili 100 zadataka. Napravili su i plakat, na kojem je svaki učenik napisao što je novog naučio u 100 dana nastave.
Mala družina 3. i 4. razreda obilježila je 100. dan škole kao dan bez školskih udžbenika, što je posebno oduševilo učenike. Učenici su kroz vođene aktivnosti ostvarili odgojno-obrazovne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom. Na satu Hrvatskog jezika učenici su trebali napisati 100 imenica te 100 pridjeva koji najbolje opisuju imenicu. Također su napisali akrostih za Valentinovo. Na satu Matematike su ponovili zbrajanje i oduzimanje kroz igru, a na satu Likovne kulture crtali „Čudovište stotko“ te bojali krune. Bio je to dan prepun zabave, učenja i igre. Učenici su na kraju dana dobili diplomu za 100 dana upornosti, marljivosti, veselja i dobrih djela.
Osmaši su kroz nastavu Povijesti razgovarali o načinu funkcioniranja ljubavnih odnosa u teško vrijeme Drugog svjetskog rata. Upoznali su se s teškoćama parova koje je razdvojio vihor rata, ali i s činjenicom razvijanja ljubavnih odnosa među ljudima usprkos ratnim strahotama. Poseban osvrt je napravljen na poznatu fotografiju koja je postala simbol kraja Drugog svjetskog rata nastalu 14. kolovoza 1945. godine gdje američki mornar u slavlju zbog završetka rata s Japanom na Times Squareu u New Yorku ljubi mladu medicinsku sestru. Na kraju su učenici upoznati s činjenicom poslijeratnog „baby booma“ u cijelom svijetu.
Drugaši nam kažu: „Sto lijepih riječi, manjih i većih, jedni drugima danas smo rekli. Riješili sto matematičkih zadataka, spasili iz priče od ljubavnih jada jednog Darka. Sretno nam Valentinovo i 100. dan u školi!“