Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Danas smo obilježili Svjetski dan voda kroz različite aktivnosti i radionice. Učenici razredne nastave su čitali šaljivu pjesmicu Zvonimira Baloga ”Što se od vode pravi” i smišljali riječi koje u svom korijenu imaju riječ VODA. Nastavili su s pokusima kojima su dokazali da voda otapa šećer i sol, prikazali su kruženje vode u prirodi, bojali vodu, slikali uz pomoć slamki obojanom vodom te svirali uz pomoć vode u staklenkama i udaraljki. Na igralištu su organizirali zabavni poligon sa vodenim balonima.
Na satovima Hrvatskoj jezika učenici su čitali ulomke pripovijetke Voda Vladimira Nazora i uočavali kako suša utječe na ljude, životinje, biljke i gospodarstvo otoka. Također su učili o podzemnim vodama te istraživali kako mogu štedjeti vodu. Na Geografiji su sudjelovali u radionici "Mirno jezero". Na Informatici su u skladu s domenom e - društvo istraživali na službenim mrežnim stranicama UN-a, HZJZ-a i Hrvatskih voda o Svjetskom danu voda i pronašli informaciju da su ove godine u fokusu podzemne vode, uz slogan „Učinimo nevidljivo vidljivim“. Na Vjeronauku su učili o sakramentu krštenja. Imali su na raspolaganju Bibliju, svetu vodu, malu repliku Višeslavove krstionice, svijeće, krsnu haljinicu i bebu. Izveli su kratki igrokaz samog čina krštenja, te uočavali simboliku vode koja pročišćava i koja simbolizira sam život. Na satovima Tehničke kulture učenici su izradili model broda s propelerom na pogon elektromotora.
Nakon aktivnosti u školi, učenici su u sklopu nastave Prirode i Biologije sudjelovali u akciji čišćenja lokalne plaže Garma od plastike. O posljedicama zagađenja plastikom koja hranidbenim lancem dolazi i u ljudsko tijelo, učili su prethodno uređujući pano u učionici. Sav prikupljeni otpad su pravilno razvrstali i odložili u posebne spremnike.
PRIJE POSLIJE
Dan je pošao u trenu. Svi smo se složili da obožavamo Projektne dane: puno smo toga novog naučili, prisjetili se nekih informacija koje smo zaboravili, malo se umorili ali i uživali na zraku uz more. Najvažnije od svega, shvatili smo kako ne smijemo uzimati vodu zdravo za gotovo, već je trebamo čuvati za buduće generacije.
Pogledajte i zanimljivu video reportažu o našim aktivnostima u okviru Projektnog dana!