Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Završnim kvizom te izložbom učeničkih radova u Etnografskom muzeju završen je ovogodišnji projekt „Dioklecijanova škrinjica“ u kojem je uz 1700 učenika iz svih 27 splitskih osnovnih škola sudjelovalo i 48 vodiča Udruge turističkih vodiča grada Splita koji su vodili učenike palačom, upoznavajući ih s njenom izgradnjom, izmjenama kroz povijest i njenim ukupnim vrednotama te njenim značenjem kako za grad Split tako i za svjetsku baštinu. Cilj projekta kojeg je osmislio Grad Split, je da se kod najmlađih potakne svijest o vrijednosti kulturne baštine i važnosti njenog očuvanja, kako bi ju se naučilo prepoznati, sačuvati i prezentirati te tretirati kao najveću vrijednost našeg grada.
Naši su trećaši krenuli od makete grada na istočnom kraju Rive, kroz južna (Mjedena vrata) u Podrume, popeli se na Peristil, pogledali Vestibul, razgledali katedralu sv. Duje, prošetali do Jupiterovog hrama, prošli kroz ulicu „pusti me proć“ i onda kroz Željezna (zapadna) vrata na Pjacu. Prošetali su Pjacom, te se preko Zlatnih vrata i Carda vratili na Peristil. Na svakoj od ovih „postaja“ učenici su upoznali najosnovnije i najzanimljivije stvari vezane uz mjesto na kojem se nalaze.
Svoje znanje su pokazali na pismenom dijelu natjecanja, te izradom plakata, koji je među ostalima izložen u Etnografskom muzeju.