Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Danas je u Slatinama za naše učenike – zadrugare održana proljetna radionica „Prepoznavanje i branje bilja” koju je vodio Anton Rudan, autor dokumentarno avanturističkog televizijskog serijala „Lovac na bilje” i veliki poznavatelj biljaka. Kroz svoje dokumentarce dotaknuo je živote mnogih upoznajući ih s ljepotama hrvatskog krajolika i njenom florom, te stilom života koji se još uvijek može živjeti ovdje na planetu i sada. Sudjelovanjem na vrlo zanimljivoj i poučnoj radionici, učenici su praktično primjenjivali stečena znanja, ali su stjecali i praktične vještine kao prepoznavanje različitog bilja, uočavanje okusa bilja, kako i koliko bilja ubrati na jednom lokalitetu te vještine preživljavanja u prirodi.
Nakon radionice prepoznavanja i branja bilja, uslijedila je kuharska radionica koju je vodila Ivana Orešić, autorica knjige „Putopisna kuharica globalne proždrljivice” u domu Nikice Domić, voditeljice Udruge za očuvanje kulturne i prirodne baštine Slatina. Cilj radionice je bio prikazati kako se ubrano bilje može koristiti kao začin i kako općenito pripremati ukusna veganska jela. Učenici su tako imali prilike uživati svim osjetilima u četiri slijeda i desertu. Kuharica ih je dočekala s aromatiziranim kruhom s vrijeskom te vodom koja je aromatizirana kaduljom. Uslijedilo je predjelo koje činio humus, grašak, kadulja, motar i šparoge. S obzirom da je kuharica povjesničarka, ispričala je učenicima nešto i o povijesti jela, osobito mediteranske kuhinje. Tako su učenici imali prilike kušati hladnu juhu od rajčica s karameliziranim crvenim lukom, prepečenim kruhom s bijelim lukom, cvjetićima kadulje i divljim lukom. Uslijedilo je jelo koje su činile šparoge s pireom od bijeloga graha s tostiranim bademima, karameliziranom mrkvom i krekerima od koprive. Potom su učenici imali čast kušati posebne lazanje, a kuharica je koristila i ciklu za posebnu boju tijesta. Uz lazanje s ciklom, imali su i pire od batata. Za desert je učenike kuharica razveselila moussom od čokolade s mangom. Zanimljivo je da se u svim jelima koristilo ubrano i prikupljeno bilje što je osvijestilo učenicima bogatstvo njihovog okruženja i svijest o potrebi očuvanja tradicionalne pripreme jela i bilja.
Radionice su održane u sklopu projekta „Čuvari baštine – Iz bakine škrinjice znanja i mudrosti" te su izvrstan primjer kako se prenošenjem znanja i vještina starijih generacija na mlade može očuvati tradicija i kultura, ali i educirati nove generacije o važnosti života u skladu s prirodom.
Evo i kratkog video uratka. Dobar tek!