Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
U sklopu STEMfemme junior projekta ugostili smo predavačicu s Instituta za oceanografiju iz Splita. Imali smo čast da nas dr.sc. Daria Ezgeta pouči osnovnim postulatima oceanske pismenosti. Učenici su bili jako zainteresirani i željni novih saznanja i bilo bi odlično kad bi ovakve teme bile sastavni dio školskih kurikuluma. Primjerice, jedan od principa oceanske pismenosti jest da su ocean i ljudi međusobno neraskidivo povezani. Stoga ne bismo smjeli zagađivati more i prekomjernim ribolovom ugrožavati staništa određenih vrsta. Učenike je najviše zainteresiralo promatranje planktona mikroskopom, uvećani modeli planktona te proučavanje školjaka. Osobito neobičan im je bio model koji se zove rimska kaciga. Iznenadio ih je podatak da primjerice u kantici s morem ima jako puno životinjskih vrsta. U okviru projekta uskoro idemo i na Kemijsko tehnološki fakultet u Splitu jer želimo više saznati o procesu desalinizacije. Izvrsna suradnja s kolegicom s Instituta će se sigurno nastaviti. 🐚🔬🌊🥟💕