Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Ukoliko imaš problem bilo da se radi o odnosima s vršnjacima ili učenju možeš se obratiti pedagoginji od 8.00 do 14.00 sati svaki radni dan ili putem e-mail adrese - natasa.trebotic@gmail.com
Sama riječ pedagog potječe od grčkih riječi pais i ago, što bi u doslovnom prijevodu značilo da je pedagog onaj koji vodi dijete. Inače rad pedagoga često se preklapa s radom učitelja i ravnatelja. Ipak, on na odgoj i obrazovanje gleda iz jednog drugog kuta. On je znanstvenik koji ih proučava. Pedagog radi s djecom i roditeljima. Vodi školski preventivni program u kojem osobito potiče humanitarni rad. Također, vodi i sastanke učeničkog vijeća jednom mjesečno. Iako ga ne vidiš često koliko učitelja, možeš mu se obratiti ako te u školi nešto muči, pogotovo ako je vezano za učenje ili vršnjačke odnose. Pedagogu se mogu obratiti i tvoji roditelji ako imaju pitanja o tvom odgoju, ako ih zanima kako se obrazuješ, što sve tvoja škola nudi ili ako imaju pitanja o učiteljima i tvom odnosu s njima. On planira što će se sve raditi u školi. On pomaže i učitelju u radu, te provjerava kako radi. Pomaže mu i u novim načinima podučavanja. Pedagog također promatra rad djece. Bavi se i upisima djece u školu te daje informacije o programima srednjih škola (pedagozi osnovnih škola), odnosno programima fakulteta (pedagozi u srednjim školama).
Važno je spomenuti i da pedagog radi u timu, a kako u našoj školi nema psihologa ni logopeda, pedagoginja, ukoliko vidi da je to potrebno, usmjerava roditelje da dijete odvedu na dodatnu procjenu ovisno o kojoj se poteškoći radi.
Pedagog se permanentno usavršava i nove spoznaje nastoji implementirati u svoj rad. Isto tako znanja s edukacija dijeli sa svim subjektima nastavnog procesa (učitelji, roditelji, učenici).