Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
U okviru projekta "Mi jedemo odgovorno" progovorit ćemo o važnoj vezi između emocija i hrane. Pedagoginja u suradnji sa učiteljem biologije i kemije te s razrednicima prikazat će učenicima prezentaciju s nizom zanimljivih podataka o važnoj poveznici emocija i hrane pa čak i poremećaja prehrane koji nastaju kao posljedice nedovoljnog jedenja obroka s obitelji tijekom odrastanja.
ANOREKSIJA - IZVJEŠĆE DR. SILVANE KRNIĆ
Složeni poremećaj socijalno psihološko i genetski uvjetovan, podrazumijeva panični strah od debljanja, potpuno gubljenje slika realiteta, slično kao psihoza npr. govori se psihotičnom bolesniku da ga nitko ne prati a on ne vjeruje,tako i anoreksična osoba ne vjeruje da nije debela
Liječnica upozorava da količina masnog tkiva na na bokovima je tu zato šta su to rezervoari estrogena i ako ih nema, nema ni normalnih hormona ni razvoja
•perfekcionizam, (kod učenika/-ica) obično prosjek 5.00 i sudjelovanje na svim izvanškolskim aktivnostima
•opsesivno ponašanje,
•negativna samoprocjena,
•socijalna izolacija,
•pojačana depresivnost
•1 % populacije pati od anoreksije
•Tijelo se shvaća kao rastući i prijeteći objekt