Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Kroz cijeli tjedan organizirali smo niz aktivnosti:
1. na satovima glazbene kulture učenici su pjevali, svirali i slušali afričku glazbu
2. na satovima likovne kulture oslikavali su afričke maske
3. razrednici i pedagoginja su na satu razrednika prema materijalima UNICEF-a organzirali sat o međuovisnosti, humanitarnom djelovanju, toleranciji
4. na satu informatike učenici 7. razreda izrađivali su prezentacije na temu Afrike
5. na satu talijanskog jezika učenici 8. razreda su razgovarali o problemima koji tište afričko stanovništvo i o tzv. fair trade trgovini. Vizija Fair Tradea je svijet u kojem su pravda i održivi razvoj okosnica trgovine, a krajnji cilj je ukidanje siromaštva.
6. U knjižnici su učenici 3. razreda rješavali UNICEF-ovu igru o Konvenciji o pravima djece i pretraživali pojmove vezane za Afriku.
7. Na satu geografije učenici su učili o Africi, strukturi tamošnjeg stanovništva, gospodarstvu i problemu siromaštva.
Uz to, učenici u kreativnu kutiju ubacuju plastične boce i prikupljaju simbolična novčana sredstva. Sva prikupljena sredstva bit će donirana UNICEF-u za projekt "ŠKOLE ZA AFRIKU".