Pravilnik o načinu provođenja aktivnosti na promicanju spoznaje o štetnosti uporabe duhanskih i srodnih proizvoda na zdravlje
Pravilnik o postupku zapošljavanja te procjeni i vrednovanju kandidata za zapošljavanje
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti
Pravilnik o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Odluka o upisu učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
Pravilnik o elementima i kriterijima za izbor kandidata za upis u I. razred srednje škole
BROJ BODOVA potrebnih za upis u 1. upisnom krugu šk. god. 2024./2025.
Svjetski dan svjesnosti o autizmu obilježili smo zanimljivim inkluzivnim radionicama. Slušajući priču Razderano srce morali smo istrgnuti dio iscrtanog srca svaki put kad smo čuli uvredu izrečenu dječaku. Potrgali smo papirić i kad bismo uočili neko neprimjereno ponašanje, ismijavanje ili odbacivanja. Potom smo te komadiće zalijepili ponovno i ispisali utješne poruke za dječaka Petra.
Gledali smo i video animaciju na temu autizma;
https://www.youtube.com/watch?v=qpzNoRLHIMw
Inače, autizam je biološki razvojni poremećaj mozga. Zbog prirode nastanka i manifestacije, autizam je vrlo složeni poremećaj. Glavne karakteristike autizma su slaba ili nikakva socijalna interakcija i komunikacija, ograničeni i ponavljajući obrasci ponašanja.
U današnje vrijeme kad je inkluzija djece s teškoćama u razvoju sastavni dio odgojno- obrazovnog sustava vrlo je važno govoriti o toleranciji, empatiji i prihvaćanju različitosti.